Veel gestelde vragen

Verzenden

Verzenden naar het buitenland?

Ja. De verzendkosten zijn voor de koper worden automatisch berekend bij het uitchecken. Eventuele bijkomende douanekosten zijn niet inbegrepen in de prijs en zijn ook voor de koper.

Hoe verstuur je de bestellingen?

De bestelling wordt per briefpost / pakket verstuurd via Post.nl.

Hoe kan ik je bereiken?

E-mail:  info@beitelhuisje.nl
Bel of app: 06-11002562
Adres: Oudewand 45; 7201LK Zutphen, Nederland

Hoe lang duurt het voordat mijn pakje aankomt?

Binnen Nederland ontvang je je bestelling binnen 3 werkdagen.

Betalen

Is deze site beveiligd?

Deze site is beveiligd via een SSL certificaat (zie de s van secure nà http bij het webadres https://www.beitelhuisje.nl). Verder gebruikt deze site beschermde betaalmethoden via Mollie en PayPal.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal, credit card, PayPal, overmaking, ApplePay, Sepa Direct Debet, Bancontact, Bank transfer, SOFORT banking, EPS, Giropay, KBC/CBC Payment, Belfius Direct Net, ING Home’pay, Przelewy.

Bestellingen & retouren

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt via deze online winkel een bestelling doen. Je kunt mij ook een e-mail sturen met de naam en aantal van het product wat je wenst, de naam van de ontvanger en het verzendadres. Ik stuur je dan betaalinstructies per e-mail. Zodra de betaling door mij is ontvangen ontvang jij binnen 3 werkdagen je bestelling.

Heb ik een account op de website nodig om een bestelling te kunnen doen?

Nee. Je kunt via deze website bestellen of door mij een e-mail te sturen. Als je me een e-mail stuurt krijg je binnen 24u een antwoord.

Bij klachten neem contact op via

E-mail:  info@beitelhuisje.nl
Bel of app: 06-11002562
Post: Oudewand 45; 7201LK Zutphen, Nederland

Je ontvangt zo snel mogelijk maar binnen 3 werkdagen bericht terug met een oplossing.

Hoe kan ik een bestelling afzeggen?

Stuur mij zo snel mogelijk een e-mail met het bestelnummer en dat je de bestelling wilt afzeggen. Als ik het nog niet heb verstuurd zodra ik jouw e-mail ontvang maak ik het bedrag direct aan je over. Als het al wel is verzonden, stuur het dan retour, helaas zijn de verzend en retourkosten dan wel voor jou.

Ontvang ik een track & trace code?

Je ontvangt een track & trace code zodra de bestelling is verzonden. Mocht je het verzekerd willen versturen laat het mij dan weten per e-mail.

Hoe kan ik iets retour sturen?

Als je iets wilt terugsturen stuur mij dan een e-mail en wacht de instructies af voor de retourverzending. Zodra het product bij mij in originele verpakking en onbeschadigd is aangekomen maak ik het aankoopbedrag direct weer aan je over. Verzendkosten en retourkosten zijn altijd voor de koper.